Varereklamasjon |
Fyll ut og send inn skjemaet.
Deretter vil du motta en e-post med saksnummer og informasjon om videre prosess.
|
Hvilke kategori gjelder reklamasjonen? |
Kvotevarer (sprit, vin og tobakk), søtsaker og parfyme/kosmetikk
Kjøpesummen blir refundert ved godkjent reklamasjon.
|
Klær, accessories, gaveartikler og leker
Varen byttes dersom den finnes på lager. I motsatt fall blir kjøpesummen refundert ved godkjent reklamasjon.
|
Elektriske artikler og kameraer
Produktet skal sendes til reparasjon. Vær oppmerksom på at dersom det er feil som ikke dekkes av garantien (f. eks. brukerfeil, rens/vedlikehold, slagskader), vil kunden bli fakturert.
|
Behandlingstid
5 virkedager etter mottatt henvendelse til sak er avgjort. Ved reparasjon av elektriske artikler vil tiden verkstedet bruker samt frakttiden komme i tillegg (normalt 1 – 2 uker).
|
Produktinformasjon
Vennligst registrer kjøpsdata fra kvitteringen nedenfor:
|
|
|
|
|
|
tegn gjenstår
|
|
|
Kundeopplysninger |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja |
|
nei |
|
|
|
|
Adresse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
privat |
|
firma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Refusjon |
|
|
Norsk |
|
Utenlandsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Årsak til reklamasjon |
|
tegn gjenstår
|
|
|
|
|
|