Innsjekk er gjestens første møte med Color Line, enten de kommer som gangpassasjer eller via bilinnsjekk. De ansatte her er klare for å møte de reisende med et smil og yte god service.
I alle havner er vi heldige og møter mange gjester enten de skal på cruise, bobilferie, konferanse eller på en ren transportreise.
Vi er en god miks av ansatte i alle aldere og stillingsprosenter. Noen av stillingene er mulig å kombinere med for eksempel studier.
Arbeidsoppgavene er variert, alt fra innsjekk av gjester og billettsalg til kafédrift og trafikkdirigering. Ingen arbeidsdager er like, og vi får mulighet til å benytte språkkunnskaper. Vi sørger for at gjestene kommer trygt om bord og sikrer samtidig at skipene seiler i henhold til oppsatt ruteplan.
Les om flere forretningsområder
Cargo
Cargo er en viktig del av Color Lines drift. Vi har Cargo på alle skipene våre. Synergi mellom passasjerer og Cargo gjør at vi kan opprettholde hyppig frekvens og drift 360 dager i året.
Les om Cargo i Color Line
Revenue
Revenueavdelingen er en del av forretningsområdet KOLA, som står for "kommersielt på land", og har som oppgave å optimere selskapets inntekter via billettprising og kapasitetstyring.
Les om Revenue i Color Line
HR
I Color Line lever vi av å skape minnerike og uforglemmelige opplevelser for våre gjester. For at vi skal lykkes med det, er vi helt avhengig av å ha engasjerte og høyt kompetente ansatte med på laget.
Les om HR i Color Line
IT og digitalisering
Color Line har en ledende IT-avdeling som jobber i tett samarbeid med partnere og leverandører for å skape de beste løsningene. Det er stor bredde i virksomheten og dette gjenspeiles i kompleksiteten knyttet til våre mange IT-systemer.
Les om IT og digitalisering i Color Line